Asteras Tripolis (Greece) - Αστέρας Τρίπολης (Ελλάδα)

Logo of Asteras Tripolis
Anthem of Asteras Tripolis (Greece)
Ο ύμνος του Αστέρα



Lyrics/Στίχοι:
Αστέρα μου, ανάσα μου κι αέρα μου

Έκανες τη διαφορά
και παραμιλάνε όλοι
έκανες κάθε χρονιά
πιο περήφανη την πόλη

να σε βλέπει νικητή
θέλει όλη η Αρκαδία
κι όπου πας σ’ ακολουθεί
και με μπόρες και με κρύα

Αστέρα μου, ανάσα μου κι αέρα μου
αφήνω τη δουλειά και την παρέα μου
να βρίσκομαι στο πλάι σου, Αστέρα μου
ομάδα μου, αγάπη μου, ιδέα μου. (δις)

Ήρθες από τα παλιά
από τα ωραία χρόνια
για να μπεις με τσαμπουκά
στα καλύτερα σαλόνια

Στην Ευρώπη να σε δω
όνειρα μεγάλα κάνω
και στο γήπεδο θα ‘ρθώ
στο πλευρό σου να πεθάνω.

Αστέρα μου, ανάσα μου κι αέρα μου
αφήνω τη δουλειά και την παρέα μου
να βρίσκομαι στο πλάι σου, Αστέρα μου
ομάδα μου, αγάπη μου, ιδέα μου. (δις)



Comments