Olympiakos (OSFP) (Greece) - Ολυμπιακός (ΟΣΦΠ) (Ελλάδα)

Logo of Olympiacos Piraeus

Anthem of Olympiacos Piraeus (Greece)
Ο Ύμνος του Ολυμπιακού Πειραιώς (Ελλάδα)

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Lyrics - Στίχοι
Θρύλε των γηπέδων Ολυμπιακέ
δαφνοστεφανωμένε μεγάλε και τρανέ
έχεις δύναμή σου Ολυμπιακέ,
τον πύρινό σου κόσμο που δε λυγά ποτέ.

Ολυμπί-Ολυμπί-Ολυμπιακέ
ομάδα ομαδάρα μου,
μεγάλη μου αγάπη,
Ολυμπιακάρα μου. (2)

Δόξα στα παιδιά σου Ολυμπιακέ
χιλιοτραγουδισμένε, στον κόσμο ξακουστέ.
Τρέμουν στ' άκουσμά σου Ολυμπιακέ
κι ακόμα σε θυμούνται η Σάντος κι ο Πελέ.
Ολυμπί-Ολυμπί-Ολυμπιακέ
ομάδα ομαδάρα μου,
μεγάλη μου αγάπη,
Ολυμπιακάρα μου.


-----






First (old) anthem of Olympiacos.
Πρώτος ύμνος Ολυμπιακού
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Στιχοι: Μίμη Ξ.Βασιλειάδη
Μουσική: Γιάγκου Ε.Λαουτάρη

Φευγάτ’ από μπρος, φευγάτ’ από μπρος,
στο γήπεδο μπαίνει ο Ολυμπιακός



Φτερά στα πόδια, καρδιά μες στα στήθια
που δώσαν θρίαμβους σαν παραμύθια.
Παίζουν με τέχνη ατρόμητοι λύκοι
και τα φτερά της ανοίγει η Νίκη.

Πασάρει ο ένας, ο άλλος σουτάρει
ο εχθρός τα χάνει, σωστός πανικός,
αυτός προσέχει, εκείνος μαρκάρει,
θρίαμβος, νίκη, Ολυμπιακός!

Ολυμπιακός, ολυμπιακός

Παλικάρια διαλεκτά, της νίκης παιδιά
δύναμη, τέχνη, ατσάλι καρδιά
Ένα, δύο, τρία, γκολ παντού πανικός
Θρίαμβος, νίκη, Ολυμπιακός! (δις)

Κόκκινο – άσπρο, παντιέρα γνωστή
από τις νίκες παντού ξακουστή
πρωτάθλημα, αγώνας φιλικός,
Πειραιάς, θρίαμβος, Ολυμπιακός!

Comments