Panionios (Greece) - Πανιώνιος Γ.Σ. (Ελλάδα)

Logo of Panionios
Anthem of Panionios G.S. (Greece)
Ο Ύμνος του Πανιώνιος Γ.Σ. (Ελλάδα)



Music/Lyrics: Sakis Aposporis (Μουσική/Στίχοι: Σάκης Αποσπόρης)
Performer: Spiros Chalikiopoulos (Ερμηνεία: Σπύρος Χαλικιόπουλος)


Lyrics - Στίχοι


Από την Μικρά Ασία
σύλλογος με ιστορία
γιγαντώθηκε

Πανιώνιος – θρησκεία,
της Ελλάδας ιστορία
και αντρώθηκε

Εκατό και πλέον χρόνια
δόξα ιερή αιώνια
στεφανώθηκε

Φορτωμένος μεγαλεία
απ' της Σμύρνης την πλατεία
δεν αλώθηκε

Πανιωνά, Πανιωνά, Πανιωνάρα μου γλυκιά,
Θεέ μου ομαδάρα μου (δις)
της προσφυγιάς φανάρι
των στίβων παλικάρι,
τρισένδοξο καμάρι
Πανιωνάρα μου γλυκιά

Δόξα, νίκες, πανδαισία,
μια ολόχρυση ιστορία
όλους μας τιμά

Πανιώνια ιδέα,
πίστη δυνατή, ωραία
και μας οδηγά

Εκατό και πλέον χρόνια
σαν Θεός που ζει αιώνια
τόσα ιδανικά.

Όλα αυτά μες στην καρδιά μας
απ' το γάλα στα παιδιά μας
λάβαρα πιστά.

Πανιωνά, Πανιωνά, Πανιωνάρα μου γλυκιά,
Θεέ μου ομαδάρα μου (δις)
της προσφυγιάς φανάρι
των στίβων παλικάρι,
τρισένδοξο καμάρι
Πανιωνάρα μου γλυκιά

Comments